Zakres obowiązków:
Administrowanie powierzonymi budynkami oraz terenami znajdującymi się w zasobach Zabrzańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym:
- bieżący nadzór nad utrzymaniem należytego stanu technicznego i sanitarno-porządkowego nieruchomości,
- kontrola i organizacja pracy gospodarzy domów,
- przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń,
- prowadzenie bieżącej korespondencji z mieszkańcami, firmami zewnętrznymi i urzędami,
- kontrola usług świadczonych przez przedsiębiorstwa komunalne i inne w zakresie obsługi administracyjno-eksploatacyjnej,
- kontrola nad terminowym usuwaniem zgłoszonych usterek,
- udział w odbiorze i przekazywaniu lokali mieszkalnych i użytkowych,
- udział w przeglądach stanu technicznego oraz komisjach mieszkaniowych dot. administrowanych budynków,
- bezpośredni kontakt z mieszkańcami, udzielanie szczegółowych informacji.
Nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera /pakiet MS Office/,
- rozwinięte zdolności interpersonalne,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- znajomość programu Techniczna Obsługa Nieruchomości firmy MIESZCZANIN.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- pracę jednozmianową,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.