Specjalista/Inspektor ds. organizacyjno - samorządowych
Zakres obowiązków:
- organizacja i obsługa techniczna organów Spółdzielni /Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie Członków/ obejmująca:
• przygotowywanie organizacyjno – techniczne posiedzeń,
• przygotowywanie projektów uchwał,
• sporządzanie protokołów z posiedzeń,
• prowadzenie rejestru uchwał,
• przygotowywanie sprawozdań okresowych z działalności organów,
• prowadzenie innej dokumentacji związanej z pracą organów,
• przekazywanie decyzji organów właściwym komórkom organizacyjnym Spółdzielni.
- opracowywanie projektów /nowelizacji wewnętrznych aktów normatywnych Spółdzielni /Statut, Księga Służb, regulaminy i inne unormowania wewnętrzne/,
- aktualizacja danych w Krajowym Rejestrze Sądowym,
- archiwizacja dokumentów organów Spółdzielni.
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe prawnicze lub administracyjne,
- znajomość prawa spółdzielczego oraz ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
- mile widziane doświadczenie w spółdzielczości mieszkaniowej na podobnym stanowisku,
- umiejętność praktycznego posługiwania się aktami prawa,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
- terminowość, sumienność, odpowiedzialność,
- kreatywność i umiejętności komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office).
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, zawierającej CV, na adres kadry@zabrzezsm.pl w tytule wiadomości zaznaczając „Aplikacja”.
Alternatywnie dokumenty aplikacyjne można złożyć na Biurze Podawczym ZSM przy ul. Ślęczka 1a lub wysłać na adres siedziby ZSM, w zamkniętej kopercie z adnotacją „Aplikacja”.