ADS „Południe”
Zabrze, ul. Ślęczka 8
tel. 32 271 24 35
Kierownik ADS: Adam Szołtysek
Mistrz: Katarzyna Florjańska-Stokłosa
W rejonie działalności ADS „Południe” znajdują się następujące budynki mieszkalne:
-
ul. 3-go Maja 43,
-
ul. Cisowa 3, 5,
-
ul. Gen. de Gaulle’a 80 - 86, 89 - 93, 95 - 99, 102 - 106, 107, 109, 132 - 134,
-
ul. Długa 26, 28,
-
ul. Grabowa 11 - 17, 19 - 23,
-
ul. Jagodowa 8 – 8d, 10 – 10e,
-
ul. Jarzębia 2 - 6, 8 - 12, 14 - 18, 20 - 24,
-
ul. Klonowa 4, 8, 10, 15 – 15e, 29,
-
ul. A. Krzywoń 8 - 10, 12 - 14, 16 - 18,
-
ul. Matejki 13 – 13c, 15 – 15c, 17 – 17c,
-
ul. Opolska 19 - 23,
-
ul. Reymonta 60, 62, 64, 66, 68,
-
ul. Sądowa 5 - 7,
-
ul. Szczepaniakowej 1 - 7
-
ul. Ślęczka 2 – 2c, 3, 4 – 4c, 5, 6 – 6c, 11, 13,
-
ul. Tuwima 13, 15, 17,
- ul. Wallek – Wallewskiego 26 - 30
Zakres czynności administarcji, w ramach obsługi Lokatora:
1. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usuwania bieżących awarii lub wykonania planowanych robót w mieszkaniu lub budynku.
2. Załatwianie interwencji w zakresie zgłaszanych usterek, przyjmowanie ustnych lub pisemnych skarg i wniosków.
3. Podejmowanie działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii urządzeń lub instalacji będących na wyposażeniu budynków.
4. Przyjmowanie reklamacji mieszkańców i stwierdzenie ich zasadności w przypadku:
- niedogrzania mieszkań (dokonywanie kontroli pomiaru temperatury),
- postoju dźwigów osobowych,
- niewłaściwego stanu czystości.
5. Kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno – porządkowego administrowanych budynków i terenów.
6. Udzielanie informacji w zakresie:
- regulaminu porządku domowego,
- korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku,
- bezpieczeństwa BHP i przeciwpożarowego.
7. Sporządzanie harmonogramu korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku (suszarnie, wózkownie itp.).
8. Przyjmowanie i przekazywanie mieszkań spółdzielczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Umożliwienie obejrzenia mieszkań lub lokali użytkowych wystawionych do przetargu.
10. Zabezpieczanie mieszkań nie zasiedlonych przed bezprawnym zajęciem.
11. Kontrola usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne w zakresie:
- wywozu śmieci,
- dostawy energii elektrycznej,
- dostawy energii cieplnej,
- dostawy wody,
- pracy dźwigów osobowych,
- AZART-u
- koszenia itp.
Kierownik ADS-u odpowiada za terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję tradycyjną lub elektroniczną. Termin udzielenia odpowiedzi, zgodnie z postępowaniem wewnątrzspółdzielczym określonym w Statucie ZSM, wynosi:
- 1 miesiąc dla spraw zwykłych
- 2 miesiące w sprawach wymagających szczegółowego rozpatrzenia lub skomplikowanych
- 3 miesiące w sprawach wymagających rozpatrzenia przez Radę Nadzorczą ZSM.