ADS „Zachód”
Zabrze, ul. Wolności 123
tel. 32 271 43 50
Kierownik ADS: mgr Marek Pawlik
Mistrz: mgr inż. Sebastian Struzikowski
W rejonie działalności ADS „Zachód” znajdują się następujące budynki mieszkalne:
-
ul. Franciszkańska 2 – 2b, 24 – 24e, 26 – 26a, 28 – 28d, 30 – 30d, 32 – 32e,
-
ul. Gdańska 40 – 40e, 42 – 42b, 44 – 44e, 46 – 46b,
-
ul. Kotarbińskiego 2 - 4, 6 - 8,
-
ul. Łanowa 4, 6, 8, 10, 12,
-
ul. Nad Kanałem 22 – 22c, 26 - 28, 34 – 34c,
-
ul. Piłsudskiego 12
-
ul. Pokoju 35 – 35a, 39 – 39a,
-
ul. Tatarkiewicza 1 – 1a, 2 – 2a, 3 – 3b, 4 – 4b, 5 – 5c, 6 – 6a, 7 – 7a, 8 – 8c, 9 – 9a, 10 – 10c, 11 – 11c, 13 – 13a, 15 – 15a, 16 – 16b, 17 – 17a, 18 – 18a,
-
ul. Wolności 121 - 121a, 123 - 123a, 124 – 124c, 126 – 126a, 142,
- ul. Zaolziańska 3 - 3a, 5 – 5a, 9 – 9a.
Zakres czynności administracji, w ramach obsługi Lokatora:
1. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usuwania bieżących awarii lub wykonania planowanych robót w mieszkaniu lub budynku.
2. Załatwianie interwencji w zakresie zgłaszanych usterek, przyjmowanie ustnych lub pisemnych skarg i wniosków.
3. Podejmowanie działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii urządzeń lub instalacji będących na wyposażeniu budynków.
4. Przyjmowanie reklamacji mieszkańców i stwierdzenie ich zasadności w przypadku:
- niedogrzania mieszkań (dokonywanie kontroli pomiaru temperatury),
- postoju dźwigów osobowych,
- niewłaściwego stanu czystości.
5. Kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno – porządkowego administrowanych budynków i terenów.
6. Udzielanie informacji w zakresie:
- regulaminu porządku domowego,
- korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku,
- bezpieczeństwa BHP i przeciwpożarowego.
7. Sporządzanie harmonogramu korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku (suszarnie, wózkownie itp.).
8. Przyjmowanie i przekazywanie mieszkań spółdzielczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Umożliwienie obejrzenia mieszkań lub lokali użytkowych wystawionych do przetargu.
10. Zabezpieczanie mieszkań nie zasiedlonych przed bezprawnym zajęciem.
11. Kontrola usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne w zakresie:
- wywozu śmieci,
- dostawy energii elektrycznej,
- dostawy energii cieplnej,
- dostawy wody,
- pracy dźwigów osobowych,
- AZART-u
- koszenia itp.
Kierownik ADS-u odpowiada za terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję tradycyjną lub elektroniczną. Termin udzielenia odpowiedzi, zgodnie z postępowaniem wewnątrzspółdzielczym określonym w Statucie ZSM, wynosi:
- 1 miesiąc dla spraw zwykłych
- 2 miesiące w sprawach wymagających szczegółowego rozpatrzenia lub skomplikowanych
- 3 miesiące w sprawach wymagających rozpatrzenia przez Radę Nadzorczą ZSM.