Zabrzańska Spółdzielnia Mieszkaniowa
RODO Kontakt e-kartoteka
  • Strona główna
  • Administracje
  • Pogotowie Awaryjne
  • Praca
  • Kluby osiedlowe
  • Aktualności
  • Obsługa Mieszkańca
  • Przetargi
  • O nas
  • Ubezpieczenia
  • RODO
    • Kontakt
    Wybierz dział
    • Wykaz numerów telefonów w ZSM
    • Biuro Obsługi Klienta
    • Dział Członkowsko-Lokalowy
    • Dział Czynszów
    • Dział Rozliczeń Mediów
    • Dział Techniczno-Eksploatacyjny
    • Dział Prawny
    • Dyżury Działu Prawnego ZSM
    • Dział Windykacji
    • Strefa Mieszkańca
    • Obrót Nieruchomościami
    • Działania dofinansowane ze środków zewnętrznych
    Biuro Obsługi Klienta

    Biuro Obsługi Klienta /BOK/                                                                                                                          godziny otwarcia: poniedziałek od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00                                               Znajduje się na parterze naszej Spółdzielni i jest podzielone na dwie sale operacyjne BOK I i BOK II.
    W ramach BOK I funkcjonują:
    1. Biuro Podawczo – Informacyjne, tel .: 32-277-72-52                                                                                        osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Spraw Pracowniczych /DK/ mgr Maria Michalska

    Do zakresu czynności Biura Podawczo-Informacyjnego w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:

    Przyjmowanie wniosków, podań lub reklamacji oraz prowadzenie kalendarza spotkań w ramach poniedziałkowych interwencji u członków zarządu ZSM.


    2. Dział Członkowsko-Lokalowy, tel.: 32-277-72-03                                                                                     osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Członkowsko – Lokalowego /DM/ mgr Małgorzata Nowak - Hryniewicz
    Do zakresu czynności Działu Członkowsko-Lokalowego w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:                              

    1. Przyjmowanie w poczet członków ZSM, wydawanie deklaracji.            

    2. Informowanie o warunkach uzyskania prawa do lokali mieszkalnych bądź nabycia uprawnień do lokalu. 

    3. Załatwianie spraw związanych z ustaniem członkostwa w ZSM (rezygnacją) , sprzedażą lokalu, wypowiedzeniem, skreśleniem, wykreśleniem, wykluczeniem.

    4. Wydawanie zaświadczeń o przysługującym prawie do lokalu.

    5. Wydawanie zatwierdzonych przez Zarząd Spółdzielni umów i decyzji związanych z członkostwem w ZSM lub nabyciem prawa do lokalu.

    6. Informowanie o organizowanych przetargach i zasadach ich przeprowadzania, w celu nabycia prawa do lokalu mieszkalnego.

    7. Wydawanie wniosków, druków związanych z uzyskaniem członkostwa, jego ustaniem , nabyciem lub pozbawieniem prawa do lokalu.  

    8. Wydawanie zaświadczeń dla osób ubiegających się o uzyskanie prawa do lokalu ze środków pochodzących z kredytów bankowych.

    9. Wydawanie zaświadczeń do przedłożenia w kancelarii notarialnej, banku.


    BOK II to połączone działy:
    ►Rozliczeń Mediów
    ► Czynszów

    Takie rozwiązanie pozwala naszym Mieszkańcom zaoszczędzić czas bo dzięki temu, w jednym miejscu Lokator otrzymuje kompleksową informację dotyczącą rozliczeń z tytułu wody, czynszu, centralnego ogrzewania, opłat za śmieci.
    W ramach BOK II wyodrębniono 4 stanowiska rozliczeniowo-finansowe oraz kasę.
    1. Obsługa rozliczeniowo-finansowa, tel.: 32-277-72-28, 32-277-72-09                                   

    osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Czynszów /EC/ mgr Natalia Szura
    Do zadań obsługi rozliczeniowo-finansowej w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:

     

    1. Udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących zasad rozliczania kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości, a w szczególności za wodę lub centralne ogrzewanie,

    2. Udzielanie informacji o wysokości poszczególnych składników opłat, związanych z użytkowaniem lokalu,

    3. Informowanie o saldzie należnych Spółdzielni opłat dla danego lokalu mieszkalnego, zaksięgowanych na indywidualnym koncie lokalu,

    4. Wydawanie zaświadczeń związanych z regulowaniem należnych Spółdzielni opłat,

    5. Pomoc w wypełnianiu wniosków oraz wydawanie dokumentów uprawniających do uzyskania dodatku mieszkaniowego,

    6. Przyjmowanie reklamacji w zakresie rozliczeń finansowych za media i pozostałe składniki opłat.

     

    3. Kasa, tel.: 32-277-72-06

    godziny otwarcia: poniedziałek od 9.20do 16.00, od wtorku do piątku od 8.00 do 14.00

    Przyjmowanie wpłat z tytułu opłat związanych z utrzymaniem i eksploatacją mieszkania lub wypłat środków należnych Lokatorom.
     

    Zabrzańska Spółdzielnia Mieszkaniowa

     

    ul. Ślęczka 1a, 41-800 Zabrze
    sekretariat@zabrzezsm.pl 

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 ZSM
    created by: strony www zabrze undicom.pl